woensdag 21 juni 2017

Woensdag 21 juni

Verslag: Jolien

Vandaag ben ik begonnen met parfumpotjes te maken.
Daarna heb ik kleren gesorteerd in dozen.
Als middageten heb ik rijst met kip en groentjes gegeten.
Wanneer ik daarmee klaar was, heb ik Emma geholpen met het picken van zakken hondenvoer.
Toen ik daarmee klaar was, heb ik kleine verpakkingen met hondenvoer gevuld. Dat heb ik gedaan tot ze zeiden dat ik terug mocht helpen aan de parfumdoosje. Zo heb ik mijn werkdag afgesloten.
Als beloning heb ik een zakje aardbeien en 2 doosjes koeken meegekregen.

Jelle:
Vandaag heeft meneer Van Landeghem Jelle om 6u45 naar Essers gebracht.
Vanaf 7 uur heeft hij een hele orders verzameld met de pallettruck.

Kimberly:
Ze heeft vooral goederen op de juiste plaats in het magazijn gezet en ze heeft ook heel veel kleine artikelen gelabeld.

Bjarne:
Als hij toekwam heeft hij in de inbound 3 pallets gesplitst.
Daarna heeft hij containers geleegd en pallets omgewikkeld. Pallets die uit de rekken gehaald worden moest hij per pallet alle dozen een label opplakken.
Daarna heeft hij de pallets dan per 2 gestapeld.

Aaron:
Hij heeft om 8u een container geleegd tot 10u30.
Daarna heeft Aaron de terminal gekuist.
Hij heeft een middagpauze gekregen van 11u30 tot en met 13u45!
Dan heeft hij de post uit de vrachtwagen geladen, gesorteerd en op de juiste locaties gezet.

Jelien:
Jelien heeft in de voormiddag containers gelost.
Vervolgens heeft ze goederen geteld voor de inventaris.
Dan heeft ze ook nog orders verzameld en tot slot heeft ze goederen verplaatst.

Wannes:
Wannes heeft om 7u30 ontbeten. Daarna heeft hij zich opgefrist en met taxi Van Landeghem naar Blue Water Shipping gereden. Hij is daar om 9u50 toegekomen.
Daar heeft hij tot 12u15 het magazijn gekuist.
Dan heeft hij van 13u tot 15u colli’s geteld met de scanner, dan even pauze.
Tot slot heeft hij van 16u30 tot 18u vrachtwagens gelost.

Het was in het algemeen een heel rustige dag. Als avondeten hebben we een lekkere spaghetti gegeten, deze keer gemaakt door Aaron en Jelien. Als dessert was er een ijsje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten