dinsdag 20 juni 2017

Dinsdag 20 juni

Verslag: Kimberly

Mijn werkdag begon met gepalletiseerde goederen te verplaatsen in het magazijn zodat er ruimte vrij kwam voor andere goederen. Pallets die kapot waren, moest ik dan ook terug inwikkelen met plastic. Dit heb ik gedaan tot de middag.
Na de middag heb ik de goederen klaargezet om in het magazijn te plaatsen. Ik heb dan ook nog geholpen met een pallet te sorteren. Deze dozen wogen 20 kg. Doordat ik zo goed heb gewerkt, mocht ik een kwartier vroeger stoppen van Benny.

Jelle:
Hij is vandaag om 6u45 naar zijn stage gevoerd door meneer Van Landeghem omdat zijn fiets kapot is. EĆ©nmaal daar aangekomen is hij gestart met goederen receiven en hij heeft deze dan ook met de reachtruck in de rekken gestopt.
Na de middag heeft hij o.a. UN-stickers van de vrachtwagens gehaald.

Aaron:
Hij is rond 8 uur begonnen met een container te legen met  2 191 dozen die hij op 68 pallets moest plaatsen. Daarna moesten de pallets handmatig ingewikkeld worden met plastic.
Na het middageten heeft hij orders gepickt en deze dan ook op zijn plaats gezet.

Bjarne:
Hij is om 7u45 toegekomen op zijn stage. Hij heeft een container geleegd van 8u30 tot 13u30 met de middagpauze inbegrepen.
Daarna heeft hij de rest van de pallets ingewikkeld en de goederen gecontroleerd.

Jolien:
Ze heeft displays gemaakt die ze in het ziekenhuis zullen gebruiken. Dit heeft ze de volledige voormiddag gedaan.
Haar middageten bestond uit koude gehaktballen met groentjes en ei.
Na de middag heeft ze parfumdoosjes gemaakt.

Jelien:
Ze heeft heel de dag goederen naar een andere locatie verplaatst. Als lunch was het pasta met gehaktballetjes en champignons.

Wannes:
Hij is rond 9u55 toegekomen en is dan begonnen met Peter te helpen om pallets weg te zetten. Daarna heeft hij het magazijn gekuist.
Vervolgens heeft hij een paar vrachtwagens gelost tot het middageten.
Na het middageten heeft hij de frigo gekuist. Daarna heeft hij colli’s geteld en gescand.
Als laatste heeft hij nog vrachtwagens geladen en gelost.


Als avondeten hebben Jelien en Wannes spaghetti gemaakt. Afsluiten doen we met het bekijken van een mooie horrorfilm.

Foto's van vandaag: http://bit.ly/2sMXqDN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten