woensdag 14 juni 2017

woensdag 14 juni 2017



Aaron:
Deze ochtend liep mijn wekker af om 6u45. Ik heb mij klaargemaakt en gaan ontbijten. Na het ontbijt heb ik mijn tanden gepoetst.
Daarna zijn we vertrokken met het busje naar onze stageplaats. Toen ik aankwam in Freja begon ik met labels plakken op pallets. Dan moest ik het magazijn kuisen. Vervolgens moest ik de post uit de vrachtwagen halen en sorteren.
Om 13u ben ik gaan lunchen. Ik heb gepaneerde vis, varkensvlees, worteltjes en aardappelen gegeten.
Na mijn lunch hielp ik vrachtwagens lossen en laden. Eerst moest ik labels kleven op pallets en controleren of alle goederen waren toegekomen. Daarna moest ik met de handpallettruck helpen de vrachtwagens lossen en laden. Dan was de werkdag gedaan en ben ik teruggekeerd naar het huis.

Jolien:
Ik ben opgestaan om 6u55, mij klaargemaakt en gaan ontbijten. Daarna deed ik mijn veiligheidsschoen en fluohesje aan en vertrok ik naar Alpi.
Daar heb ik als eerste taak orders verzameld en verpakt.
Daarna heb ik kleine zakjes hondenkorrels gevuld.
Toen was het middagpauze en heb ik een broodje hesp en noedels gegeten.
In de namiddag heb ik verder hondenkorrels ingepakt en goodieboxen gemaakt. Dat was het einde van mijn werkdag. Dan ben ik naar de winkel geweest voor het avondeten.

Kimberly:                                                                                                            
Vannacht om 11u30 was de ambulancier gekomen omdat ik me niet goed voelde. Dit door mijn accident op stage. Toen ik aankwam in het ziekenhuis werd ik onderzocht. Er werd mij verteld dat ik naar een chirurg moest gaan, bij de chirurg aangekomen werd ik opnieuw onderzocht en zij vertelde mij dat ik een CT-scan moest ondergaan. Na de CT-scan brachten ze mij naar een kamer en de dokter vertelde mij dat ik een nachtje mocht blijven. Om 6u55 werd ik wakker en kwam een dokter bloed afnemen en kreeg ik ook te horen dat ik naar huis mocht. Om elf uur werd ik opgehaald in het ziekenhuis.
Rond 11u30 ben ik naar mijn bed gegaan om te rusten.
Rond 13u ben ik opgestaan en heb ik een boterham met zalm gegeten.
Om 15u ben ik in de zetel gaan liggen en in slaap gevallen tot de anderen terug kwamen. 

Jelien:
Om 6u55 stond ik op, heb ik mij klaargemaakt en ben ik gaan ontbijten.
Dan ben ik vertrokken naar Prime Cargo. Er was niet veel werk omdat er geen orders waren. Mijn eerste taak was het inkorten van labels door de boven- en onderkant af te snijden met een breekmes.
Toen er een order binnenkwam, heb ik deze moeten picken en verzendklaar maken.
Om 12u heb ik spaghetti gegeten.
In de namiddag kreeg ik nog een rondleiding.
Na het werk ben ik naar de winkel gegaan voor het avondmaal.

Bjarne:
Ik ben opgestaan om 6u45, op Aaron gewacht en gaan ontbijten. Vervolgens mijn tanden gepoetst en verfrist.
Daarna vertrokken naar Danske Fragtmaend.
Eerst even met collega’s staan babbelen omdat er geen werk was.
Dan heb ik dozen per vier gestapeld op pallets tot rond 11u. Daarna heb ik kussens in kussenslopen gestoken en in een doos gestoken.
Om 12u heb ik kip met curry, rijst en ananas gegeten.
Na het middagmaal deed ik verder met het verzendklaar maken van de kussens. Vervolgens heb ik dozen op pallets gestapeld en ingewikkeld met folie.
Om 15u30 heb ik wieltjes en een moeren in een zakje gestoken. Om 16u was ik gedaan en werd ik opgehaald.

Jelle:
Om 6u ben ik opgestaan, heb ik me klaargemaakt en ben ik met de fiets vertrokken naar H.Essers.
Om 7u ben ik begonnen met de binnengekomen goederen te receiven. Na een halfuurtje ben ik begonnen met picken tot 11u30.
Ik heb boterhammetjes gegeten met kaas en salami.
Om twaalf uur ben ik terug begonnen met picken tot 14u.
Dan heb ik nog een uurtje goederen moet replenishen en mocht ik naar huis. Daarna heb ik gedoucht en in de zetel gaan zitten.

Wannes:
Ik ben opgestaan om 6u50, heb me klaargemaakt en gaan ontbijten. Daarna mijn tanden gepoetst en haar gewassen. Daarna waste ik nog de vuile glazen af.
Om 9.55 uur ben ik aangekomen op mijn stage en ben ik op mijn “paard” gestapt. Mijn eerste taak was het laden van vrachtwagens.
Om 12u15 ben ik gaan eten. Ik heb pasta met vleesreepjes en groentjes gegeten. Het was lekker.
In de namiddag heb ik voornamelijk vrachtwagens gelost en pallets verplaatst zodat ze niet in de weg stonden. Daarna voerden ze me naar het huisje.

De avond:
Als avondeten hebben we macaroni met champignons gegeten. Achter het eten hebben we buiten met de bal bezig geweest en de frisbee. Een avondje op het gemak na een harde dag werken.

Foto's van vandaag: http://bit.ly/2rxdvsJ

1 opmerking: