donderdag 8 juni 2017

Donderdag 8 juni 2017

Verslag: Bjarne

Bjarnes dag:

Om 7 uur ben naar de ontbijtzaal gaan ontbijten, heb daarna mijn tanden gepoest, me opgefrist, kleren aangetrokken en met de minibus naar Danske Fragtmænd vertrokken.

Als eerste heb ik van de resterende de scanners het serienummer, het simkaartnummer en de ID-nummers van batterijen opgeschreven om daarna alles in Excel over te typen. 

Daarna ben ik in het magazijn begonnen waar ik plastieken in dozen die op wegwerppallets stonden op europallets moest zetten.
Omstreeks 12u 30 moest ik wel een container legen die een nieuwe klant werd van het bedrijf vol met goederen waarvan ik niet weet wat het waren. Dit duurde tot 13u30.
Vervolgens heb ik verder de plastieken in dozen overgezet op Europallets tot meneer Van Landeghem me kwam halen.

Jelles dag:

Jelle is om 6 uur opgestaan, kleedde zich aan, poetste zijn tanden, legde zijn haar goed en vertrok naar H. Essers.

Hij kreeg er eerst een kwartier uitleg over hoe je moet picken.
De opdracht was om industriële wasmiddelen te picken tot 11u 30.
Na de middagpauze heeft hij nog een halfuur verder gepickt.
Na een halfuur zonder werk, heeft hij goederen moeten replenischen tot 14.30 u.
Als afsluiter heeft hij nog een collega geholpen om gepalletiseerde goederen te splitsen.

Om 17u 30 zijn we naar de winkel geweest. Rond 7 uur zijn we aan het avondeten begonnen: hamburgers met noodles en groentjes.

Tot morgen op de blog door Jelle

Artikel op Torhout Vandaag: http://torhoutvandaag.be/wp/?p=14108
Foto's op Flickr: http://bit.ly/2sI0P42

Geen opmerkingen:

Een reactie posten