woensdag 7 juni 2017

Woensdag 7 juni 2017

Verslag: Jelle

Vandaag, 7 juni, ben ik om 6 uur in de ochtend opgestaan om mij klaar te maken voor de nieuwe werkdag.
Toen ik wilde vertrekken, zag ik dat het heel slecht weer was en kon ik dus niet met de fiets. Gelukkig wilde meneer Van Landeghem mij voeren. We zijn rond kwart voor zeven vertrokken.

Toen ik op mijn stage aankwam, kreeg ik een korte veiligheidsopleiding van Mohamed.
Daarna ben ik begonnen met de gemixte pallets te splitsen. Dit heb ik gedaan tot de middagpauze.
Na de middagpauze ben ik met de reachtruck beginnen rijden. Ik heb pallets moeten wegzetten die ik in de voormiddag had gesplitst en toen dat gedaan was heb ik nog even pallets moeten wegzetten met IBC’s op en industriĆ«le wasmiddel.
Toen dat uiteindelijk ook gedaan was, heb ik nog even opnieuw met de reachtruck kunnen rijden en heb ik fast movers in de rekken moeten plaatsen.
Rond 15 uur kwam meneer Van Landeghem me terug ophalen om daarna Bjarne op te pikken.

Bjarnes dag:

Bjarne is rond 7 uur opgestaan, direct naar de ontbijtzaal gegaan om een potje cornflakes te eten. Dan is Bjarne naar het huisje terug gegaan om zich klaar te maken om naar zijn stage te vertrekken. Meneer Van Landeghem bracht ook Bjarne omwille van het slechte weer.

Van 8 uur tot 8u30 heeft hij niks gedaan behalve koffie drinken met de collega’s vanwege gebrek aan werk.
Na de koffiepauze heeft Bjarne over de hele dag 2 containers geleegd die waren gevuld met synthetische handschoenen.
Om 14 uur 30 moest Bjarne serienummers en sim-kaarten opzoeken van de nieuwe handscanners die ze hadden ontvangen.
Rond 15u30 kwam meneer Van Landeghem om Bjarne om naar het huisje te gaan.

Toen we rond 16 uur terug thuis waren, hebben we eerst met zijn allen besproken wat we zouden eten. Toen dat beslist was, zijn we vlug even te voet naar het winkeltje gegaan om boodschappen te doen.
Daarna hebben we nog een uurtje en een half rustig op ons gemak gezeten voordat we aan het eten begonnen.
Rond 6 uur zijn we met de voorbereidingen begonnen. Bjarne en ik aten worst met aardappelpuree en champignons en meneer Van Landeghem heeft spaghetti gegeten. Na een zware en lange wedstrijd met het eten heb ook ik moeten opgeven. Nu zullen we voor de rest van de avond op ons gemak rusten voor morgen, de volgende drukke werkdag.

Meer op http://www.facebook.com/7logisticssivi
Foto's van vandaag via http://bit.ly/2sgfAxI

Geen opmerkingen:

Een reactie posten