vrijdag 23 juni 2017

vrijdag 23 juni 2017

Verslag: Bjarne (zonder correctie ...)

Bjarnes dag:
Eerst heb ik de goederen van 4 pallets gecontroleerd.
Voor de rest van de dag heb ik containers geleegd en pallets omwikkeld.

Jelles dag:
Van 7u tot 8u heb ik gereiceved met de reachtruck.
Daarna heb ik nog gepickt voor een halfuur.
Dan heb ik pallets gesplitst.
Vanaf 13u30 heb ik met de combitruck gereden.

Kimberly’s dag:
Ik heb een rondleiding gekregen in het Medical gedeelte.
Dan heb ik containers gelost en op pallets gezet.
Als laatste heb ik het magazijn gekuist tot het einde van de dag.

Aarons dag:
Toegekomen om 8 uur en ontbeten.
In het warehouse orders gepickt tot rond 12 uur en dan gaan eten.
In de namiddag crossdocking gewerkt tot aan het einde van de werkdag.

Jeliens dag:
Ik heb de hele voormiddag binnenkomende goederen op locaties gelegd.
Daarna heb ik een container gelost.
Met de elektrische palletwagen gereden. In de namiddag heb ik gepickt.

Joliens dag:
Eerst heb ik orders gepickt.
Hondenvoerzakjes gevuld.
Dan heb ik goederen gescand, labels geplakt.
Goederen gesorteerd.

Wannes' dag:
Kwam toe op mijn stage rond 9u55. Ik heb het magazijn gekuist tot 11 uur.
Dan heb ik nog van 11u tot 12u pallets omwikkeld.
Dan heb ik gegeten.
Van 13u tot 15u vrachtwagen geladen met 221 colli’s.
Van 15u tot 16u nog de anderen geholpen.

Foto's: http://bit.ly/2t3b4mW

Geen opmerkingen:

Een reactie posten